Morgonen är som värst!

Är det någon mer än jag som hatar att gå upp på morgonen? Det är sjukt jobbigt så när man har vaknat vänder man sig om istället och somnar om.  Och helt plötslig är klockan sjukt mycket och då blir man stressad istället. Varför somnar man om? Det blir ju bara problem med resten av dagen. Man hinner inte äta frukost och då orkar man ingenting resten av dagen. Du blir massa stressad och ju mer stressad du blir ju mer hungrigare blir du. Det är sjukt att allting hänger ihop.
Jag är nog en av dessa tonåringar som det står i tidningen om. Jag är vid datorn heeela tiden, jag går och lägger mig kl3 på natten och vaknar 13.00 på morgonen. Jag äter aldig frukost och detta gör så att jag inte orka med dagarna. Sen så får jag gå hem från skolan då och då för att jag inte mår bra. Undra varför? Som tur va så lägger jag mig inte så sent när det är skola.

Nog snackat om det. Nu ska jag börja packa till Unite. Det kommer bli såå kul! Så ni andra får ha det så bra så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0