R.I.P

Okej, jag suuuuger på att blogga. Och jag har ingen bra anledning till varför jag ska blogga eller varför jag inte gör det men jag skriver lite ändå!.

I onsdags så dog min matte lärare Matz Ottevik. Det var inte bra dag om man säger så.Mycket tårar och inget skratt på hela dagen. I onsdags så ringde vi till Matz för han kom inte till skolan men han svarade inte . Konstigt? Nej. Han dog i sömnen med något hjärtfel. R.I.P.

Nu sitter jag här och längtar till juuulen såå mycket. Jag vill att snön ska komma till julafton! Jag längtar efter snön as mycket nu. Men som det ser ut nu kommer det ingen :(.

Alla borde lyssna på Amy Diamonds julskiva ;) haha. Den är bra den! :D
Jul godis har vi inte heller gjort får väl börja göra något nu .
Nu orkar jag inte skriva mer, Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0