Fredag, snöööö

Jag vaknade på morgonen och åkte till Bowling arenan med min mormor och morfar och där träffade jag min morbror och mina kusiner. Sen efter bowlingen åkte vi till Donken senare åkte vi hem. Sen när jag var hemma började det att snöa!!!!!! FATTAR NI?`det snöade i jönköping och jag har blivit blödig på sista tiden så jag började att gråta utav glädje.  Jag längtar något ENORMT till julen och advent och när jag såg snöflngorna började jag att gråta :D

Och så var det Halloween och de firade inte jag ,vrf? Jag vet inte . Orkade bara inte göra någonting så jag satt inne vid datorn och tv hela kvällen sen somnade jag runt 1 :D



Happy Halloween

Läs, Kommentera & Njut




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag var i lekeryd och tittade på film=D men jag sände dig en tanke plus ett sms som jag inte fick svar på.. fick vinden tag i det eller vadå?xD haha , en härlig hemmakväll tkr jag;)

2008-11-01 @ 17:25:13
Postat av: Starcevic

haha , aa jag tror de eller så kom din pumpa och tog det ifrån mig :O

2008-11-01 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0