Scouter istället för klassfest?

Ja, idag har John Bauer ledigt för att det är Dreamhack. Imorgon med! wiihu. Så idag har jag legat i sängen hela dagen, kan ni fatta det? Jag vaknade klockan 11 och gick upp klockan 4. Jag är hopplös, men men, det är Nathalie Starcevic i ett nötskal.

Så idag var det klassfest och jag länktade som bara den. Men jag mådde inte så bra och när jag hade beslutat mig att åka dit ialla fall så kom inte min buss? Jag får lite lätt panik på dessa bussar som inte kommer. Jag missade då 15, 1 och 2 :an så om jag skulle väntat på dessa två sista bussarna skulle jag kommit en timma efter alla andra och då hade de ätit och var klara. Kul? NEJ.

Men jag träffade Sara Johansson (Lydias syrra) på bussen och hon skulle ner till scouterna. Så vad gjorde Nathalie?  Jo hon hänkade med till scouterna och tala om vilken tinituss jag har nu. Förlåt för stavningen. Så nu har jag vart nere i Kyrkan och tagit hand om några jobbiga ungar men jag överlever.

Och lite efter som jag är kommer det några bilder från de vita Stockholm.

Läs,Kommentera & Njut


    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0