Stockholm :D

Stockholm, den stora staden även kallad Sveriges huvudstad. Jag är här med häng med nu, min mammas mammas syster. Fattar ni? Min mormors syster med andra ord. Hon har en lägenhet här och detta är andra året i rad som jag är här. Det är faktiskt mysigt men en sak som jag vet är att jag aldrig skulle kunna bo i Stockholm. Jag blir ju nervös bara när jag ska titta på trafiken och jag menar hallå? vad är det för system som de har på bussar. Kom till Jönköping så får ni se att det är mycket enklare och bättre system än dessa förbaskade stämpelkorten. Men jag ska ju inte klaga? ´Stockholm har sjukt mycket som inte vi har. Shopping till massor.

Jag kom hit i Torsdags och jag hittade inget tills nu på lördagen. Och då hittade jag sjukt mycket. Och nu har jag ont i var enda muskel till och med de som jag inte viste fanns. Och nu har min feber försvunnit. Jag fick feber på torsdagen och nu har den gått över. Hurra!

Idag är det den 22/11 1008 och då menas det att Hannes Jerrefalk fyller 17 år. Hannes har jag känt sen jag föddes alltså 16 år. Han är super bra och förtjänar ett Grattis ;)


Sen har vi Gentiana Gjikokaj som vill bli kallad Genta men får bli kallad Geta av mig :). Hon fyller 16 idag!. Geta har jag känt i snart 4 år. Du är bra! <3
 (hade ingen annan bild)

Läs, Kommentera & Njut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0