Tisdag.

Idag var det skolan som vanligt. Skolan är sjukt rolig just nu :D, fråga mig inte varför men det är den ;). Sen åkte jag hem och sen åkte jag till Coachningen. Underbaraste barnen helt klart. De är helt underbara ! Mitt humör blir på topp när jag tar hand om dem :D. Sen vart det kyrkan med Lydia och Fill. Snacka om en hel galen kväll. Den bästa på länge kan man säga! Fill och jag spelade något som var typ Tecken3 spel xD haha shiet. Ormen säger jag bara och då talar det för sig själv. Sen kom fin fina Lydia :D . Vi sjöng fikade snackade och hade allmänt SJUKT kul. Tack för det. 

Och jag har ju lite platt hår nu! :D och skolkatalogen har kommit. En lyckad dag! :D

Med er är jag som bäst 

Läs, Kommentera & Njut









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0