Fredag

Fredag, Fredag, Fredag. Härliga Fredag. För på fredagarna brukar man ofta vara i den härliga Kyrkan. Det var sjukt länge sen tonår var nu så det var en underbar kväll men mycket prat och dans och mat. Thea, jag , David och Frida var värdar för kvällens tema som var någonting om höst. Thea och jag dansade nästan hela tiden under kvällen medans de andra dukade fram allting. Eva,Lydia,Filip och Stefan gjorde mat och efterrätt. De va tacos och marrängsvis(vet inte hur det stavas). Detta var sjukt gott och satt fint i magen. Under kvällen åt vi mat snackade hade andakt och senare på kvällen gick jag och Filip ner till "replokalen" och spelade och sjöng. De var sjukt nice. Jag måste tacka alla för denna underbara kväll. Och ni andra är självklart bjudna till tonår i Missionskyrkan fredagar klockan 19.00. Det är såå värt det.
Sen när jag kom upp från replokalen fick jag ett snyggt halloween tema på min mobil som lilla Thea hade gjort. Ta hand om er.





Läs,Kommentera & Njut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0