Måndag, början på lovet

Början på lovet började jag med att coacha mina små gullungar :D haha de va nice eftersom jag gillar basket och då ät allt nice! :D sen degade jag och tråkade tills det slog mig att kanske jag skulle kunna kolla vad Klara gjorde idag ;). hehe, hon var då med Malin och Erica. Jag åkte till juneporten för att träffa dem efter sin hårda dag på "jobbet" sen åkte vi till Habo:D. Vi gick till Malin sen drog hon och jag Klara och Erica gick till Anton och Harald xD (kan inte riktiga namnet) haha färga håret på Harald och Nathalie gjorde en liten slinga i Antons hår som blev skit fult (stolt) .

Sen kollade mamma och jag igenom alla våra kort. Och jag hittade dessa underbara kort på söta mig, när jag var liten. Allvarlig jag vill ha en så söt unge när jag ska få barn. Jag är kär i mig själv som liten xD Puss på kvalliten, kort på kort är grejer det.

Läs,Kommentera  & Njut





  
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla söta bilder! (använd inte blixt när du ska ta kort på kort)

2008-10-29 @ 11:30:40
Postat av: Starcevic

hehe, tack :) jag var i ett dålig ljus det var därför jag tog blixten xD

2008-10-29 @ 15:07:28
Postat av: JANINA

SÖT SOM VANLIGT<3

2009-05-03 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0