Dator dator

Dator dator dator. Det är de ända som vi ungdomar håller på med right? Jag vet inte hur det är med er men när jag kommer hem från en skoldag(som är

framför datorn) så går jag och sätter mig framför datorn Igen.... liite lustigt tycker jag, eller? asså man gör inget speciellt. Jag sitter här framför min blogg, bilddagboken och facebook. Sen har man inget att göra när man har kollat klart allt, då ska man leta reda på ett spel som man kan spela och efter ett tag blir det uttråkat. Gaaasch jag orkar inte dator men jag har ett sånt beroende så jag vet inte vad jag ska göra, minst Alltså MINST 8 timmar tillbringar jag framför datorn per dag! sjuk om ni frågar mig...
 
Och det värsta är att fler ungdomar börjar bli sånna. Mina "coachningsbarn" går i 3:an eller 4:an och de sitter dagarna ut och dagarna in, hallå? När jag började 7:an så fick vi vårt första bredband. Och mina kompisar och jag har kanske spelat ett spel 1 gång i vecka eller något när vi var i deras ålder. Vi rörde på oss och hade skoj, satt inte framför en plåtburk och degade
Helt sjukt....

Hur gör ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe thanks;) Kanonfint! Med dig då?

2009-04-02 @ 20:15:48
Postat av: Anonym

oh thanks, hehe typ 30 spänn:p

2009-04-02 @ 20:46:56
Postat av: Julia

det är en del men kolla senaste avsnittet så kan man se mig här och där i bakgrunden

2009-04-02 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0