Den är min!

Nu är jag hemma, åkte direkt till Lydia för att äta sen så följde jag med henne för hon skulle öva på sin sång tills imorgon då hon ska sjunga solo för nästa års 1:or. Sen drog jag till Gina och hittade min vackra kläning, den starka corall/rosa blev det. Och mina nya höga klackskot till det, inte fel:)
A, nu måste jag göra klart min redovisning som jag ska ha imorgon. Astrid Lindgren, häligt att snacka om något som man tycker om själv. Men nu ska börja med det så  får ni ha det jätte bra :)

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

så snygga skor! :)

2009-04-22 @ 17:34:02
Postat av: Izzi

Sugen på gratis presentkort men trött på höga poänggränser och svårt att värva folk? Då ska du skynda dig in på http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 som är en HELT NY sida där det är jättelätt att samla poäng!

Efter två timmar har jag redan fått 300 i presentkort, och mer kommer det att bli! ;) Registrera dig via min länk och få 25 gratispoäng som du ej får om du inte går via en värvningslänk.

2009-04-22 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0