Det är inte rätt?

Jag hatar mina föräldrar, jag menar det! Coffe ville inte ge MINA moppe nycklar igår när jag ville ha den. Han gick ut och låste den och då låste jag huset. Jag sa till honom att nu vet du hur det känns att inte ha någon nyckel. Han fick damp och tog en hockeyklubba och började slå på huset och skriker över hela gatan jävla fitta och vidare. Sen så kommer grannarna och berättar för mina föräldrar att vi har bråkat, och då ska jag får skit för det! För att han stod utanför och bettede sig som en idiot! Det är inte rätt, så nu får jag inte dra till Habo vilket jag så sjukt vill. Men då ska jag inte få det, nej då ska jag staffas för något som min cpga bror har ställt till med! BLIR såååååå ARG. Asså ni fattar inte, jag får typ inte göra ett fel steg i mitt liv innan mina föräldrar flippar ut, de låter mig inte ens gå till Lydia som bor 3 hus ifrån mig utan jag måste säga till när jag går och när jag kommer hem. Jag får inte åka buss hem själv på kvällen, jag får inte vara hemma själv under några dagar. Jag får inte gå hem till någon kompis efter skolan utan måste har sagt det innan, helst några dagar, får absolut INTE ring och säga att jag är hos någon kompis utan måste säga det några dagar innan.Asså fattar ni vilket jobbigt liv jag har, överbeskyddade? Bull shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0