God morgon

Sovit gott? Det har jag! Asså måste säga att jag är sjukt nöjd med mina eldbilder , haha. Bra för att vara nybörjare, right?
Aja, nu ska jag bränna ut lite bilder på cd skivor och så för min data kommer dö av alla miljoner bilder. Sen så ska jag inge göra så mycket. Ska försöka va med LydiC om hon orkar hahah! Hon sjunger i kyrkan just nu men jag försov mig så orkade inte stressa ner dit. Och som alla andra söndagar så är det tråkigt bajs väder. Och jag har fått lite färg sen igår , tummen upp på det. Ne nu ska jag bränna CD skivor. Ha de bra så länge :)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: He he, det är inte meningen att man skall veta vad hon heter, även om det väl är de som har listat ut det genom åren ;).

2009-04-12 @ 11:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0