Hemma, tävling

Nu är man hemma, sitter vid datorn har inte gjort det på två dagar, hjälp!!! AJa nu är jag här , igår kom jag hem efter en jobbig dag :phaha sen så stack ja till morfar som fyller år sen så drog jag till Ung Kraft. Underbart! Tack alla! Nu sitter jag här och latar mig, ska övningsgå mina skor snart med malin tror ja, eller så blir det ut och gå och fota med LydiC, hon har skaffat D90, fubbisen ;)

Just det , jag är med i månadens blogg, snälla rösta på mig (a). på www.jsomijulia.se Tack alla ! ::)

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Hahaha.... så det var så alltså! Tänkte nästan det ;)

2009-04-19 @ 12:01:50
Postat av: Mirry

Hoppas du vinner :)

2009-04-19 @ 12:57:30
Postat av: sanna ♥

Åh en D90 (:

Jag ska rösta (:

2009-04-19 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0