Lydia Johansson

Asså hjälp vilka minnen jag har med denna kvinnan!HAHA helt underbara, när vi skulle dra på upptäcktsfärd på tysklandsbåten och kom ner på däck där bara personal får vara! HAHA pinsamt, eller våra parfymkrig på båten. Asså detta gör att man bara skrattar. HAHA och nu kollade jag igenom min mejl, när jag typ skaffade den. Vårat första stora bråk tror ja? Vi snackade inte på flera dagar, vi bad Göran att vi skulle få byta platser för vi satt brevid varandra.  Vet faktiskt inte vad det handlade om haha ...


HAHA eller när vi lärde oss att skicka mejl :p


"en hemlig beundrare" står de längst ner även om man inte ser de :p

HAHA, asså shiet var jag flabbade när jag såg detta! Men nu är de ju lite roligt att kolla på de! Har alltid roligt med dig och kommer alltid att ha, bästis :)

Vi är helt olika, olika musikstiler, klädsmak, killar allt är inte den samma likt! MEN ändå är vi så lika !

Kommer du ihåg dina snuskiga skinnföter och min hand som fillan ville ha i en ram xD?





Som endel säger...


   
                                                          

 

11 år sätter sina spår


Kommentarer
Postat av: Julia

nej man kan tyvärr inte rösta på sig själv:)

2009-04-19 @ 18:47:40
Postat av: felicianygren

jag har ju den tavlan kvaaar :) sså göllig

2010-03-24 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0