Dagen

Min blogg är Äckligt tråkig nu, vill leka i ps och ta skit fina bilder, men när jag inte har min skoldator har jag inte ps och då orkar jag inte ta fina bilder. Den nuvarande datorn har 148 trojaner och kan dessvärre inte ha ps . Surt.

Idag;
Har jag vart med Lydia och fotat, inte direkt några höjdarbilder men bättre än inget.

Senare var jag och fikade men Sussi , den kvinnan har jag saknat!

Sen har jag provat "en ny stil" hahaha! Mittbena, tycker inte om de men när man sätter upp de lite sådär funkar de faktiskt. Men på lockigt hår är de inte sååå jätte snyggt...tyvärr

Sen har jag köpt lite saker den senaste tiden, lönen har kommit! Så jag har köpt tröjor, tunikor och kängor. Bilder kommer när jag har tid. Men den blåa tunikan ser ut såhär...


Sorry för den hemska bilden och den hemska utväxten, men snart blir jag brownie :)




Och igår vart de Stadsparken med Sebbe, mamma och pappa!



Det vart det!

IMORGON är det min sista vecka som jag börjar att jobba. 4 dagar kvar! TACK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0