Fotobok

                         
                              

                                      Vet ni? Man kan få en GRATIS fotobok från fujifilm?
Ja, det är faktistk sant , det enda du behöver göra är att skriva 100 ord på din blogg eller hemsida så får du din egna fotobok helt gratis!!! Fotoboken har ett värde på 344 kr, och nu får du chansen att  denna!   Sjukt nice!

Jag har länge velat ha en fotobok med bilder som jag har tagit med min Nikon D40. Men det har aldrig blivit av tyvärr.
Min fotobok skulle mest bestå av min lillebror tror jag. Det kommer bli ett fint minne senare i livet och så kan jag visa upp fotoboken för alla mina nära och kära. Det känns lite mer speciellt när det är en riktigt fotobok och ingen som man själv har suttit och klistrat och dånat med. Det finns bara ett ord för detta Perfekt!

Så vad väntar ni på? Ta chansen!

Vill du med ha en gratis fotobok? Klicka här för att få chansen!


Klicka här för mer roliga saker som man kan hitta på med sina bilder!


Kommentarer
Postat av: EMELIE FOTO

HEJ sötnos !

allt bra idag ? ^^

2009-08-21 @ 13:26:24
URL: http://eileme.blogg.se/
Postat av: a home far away

tack för tipset!



Ha en fin helg

Kram Gunilla i Singapore

2009-08-21 @ 13:55:20
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0