Fundering

Läste Blondinbellas blogg och hittade en fråga som en läsare har ställt , hur man ska gå i klackskor. Svaret blev öva öva, det vanliga, sen kom det att man ska sätta ner tån först? Då är min fråga hur i hela friden ska man gå med skyyyyhöga klackar och sätta ner tån först? Eller är det bara jag som är lite konstig nu, men tänk hur konstigt det kommer se ut om man går med tån först, eller?

Hittade denna lilla listan på någon sida , haha!

1.Gå på tårna när du går på kullersten och undvik galler.
  • 2. Böj INTE på knäna! Ta ut stegen, trippa inte utan lita på dina klackar. de håller! Gå som vanligt, och försök slappna av.
  • 3- Öva hemma, speciellt om du har nya skor. Eva Longoria städar i högklackat!
  • 4. Köp skorna en halv storlek för stora och lägg i en mjuk filtsula (finns på Wedins för en tjuga)!, då blir det mjukt och skönt för trampdynan. Scholls partyfeet-inlägg i gelé är också suveräna.
  • 5. Sula om skorna med en tunn gummisula om du vet att du ska ha dem när du går ut. då får du bättre grepp.
  • Se också upp med skor som har mocka eller läder på klacken, lackad plast eller trä är mindre känsligt,

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Jag vill bara tipsa om min blogg ..Jag skriver en blogg om självförtroande.Jag har själv haft självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende (som idag är på topp).Det är alltifrån hur du kan stärka din kompis självförtroende,till hur du kan stärka ditt eget när det kommer till sex & killar.Jag tar också upp mobbning.Vad man ska göra om man ser någon som är mobbad,eller av man själv ska göra om man är mobbad osv.Jag tar också upp anorexia och grupptryck. Och även om du själv har ett bra självförtroende,så skulle det vara jätte roligt om du bara kunde kolla in bloggen.Det finns sååå många bloggar,som är värdelösa och stora.Så jag tycker det är dags att en vettig blogg,nämligen denna,ska få synas lite =)

    Om du gillar den,så lägg järna till den i bloglovin.Säg till,så gör jag desamma:D



    ha de bra!



    http://jjuno.blogg.se

    2009-08-16 @ 17:31:46

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0