8 jan

HejsanHoppsan igen ;) nu ligger jag hemma i min underbara säng. Tänkte göra klart lite grejer som jag inte hann med i skolan!
Dagens händelse: Bussen fastande i lite snö i en nedförsbacke, lyckat! Vi stod stilla i 15 min och bakom oss bildades det köer från alla håll. HAHA. Men jag han precis till skolan.
Så lilla Jönköping har lite snö! :D 

Jag är glad glad glad. För nu börjar det sväma in folk till min blogg och jag får mer kommentarer. Tackar för det. :D
Ne, nu ska jag börja med min power point hemsida ;)
Ha det bäst alla!




Kommentarer
Postat av: caroline

fet, dryg och jävligt påhittig.

det är jag det.

läs min blogg och ha en bra torsdag!



http://temanonsens.blogg.se

2009-01-08 @ 18:05:43
Postat av: ellen

fin bild!

2009-01-14 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0