APU/Prao

Det är sjukt svårt att hitta prao i jkpg. Jag och sussie letade i ungefär 3 timmar och fick ett på babyproffsen. Men när vi väl hade frågat och han började snacka om vad vi skulle göra så såg vi på varandra och tänkte NEJ NEJ NEJ. Aldrig att vi sätter vår fot där igen. Så vi skall mejla dem imorgon. Ja det var vår dag. Korv på Ikea som inte heller hade några platser. Nej, nu är jag så sjukt trött så jag vet inte vad! Hoppas ni andra hade en bra dag? Och om ni har lite tipps på var man kan praoa så säg gärna till :D



Kommentarer
Postat av: jocke

du suger

2009-01-15 @ 10:09:55
Postat av: starcevic

djurberg jag gillar dig med!

2009-01-15 @ 12:12:58
Postat av: Andreas

Lycka till med praktiken! :)



Ha en underbar kväll och fin blogg du med såklart!

2009-01-15 @ 21:29:00
Postat av: S o p h i a

Hej! fin blogg:)

Jag undrar om du har något tips på hur man får upp statistiken(förutom att ha en snygg och bra blogg)?:D





/Soph

2009-01-15 @ 23:09:12
Postat av: starcevic

Hejsan! Tack så mycket. Jag brukar gå in på de som har lite mer statistik på sin blogg. Som tillexempel blondinbella och Kenza och kommentera en rad. DE som läser henner kommentarer brukar se mi och på så vis gå in på min blogg och kanske även stannar där (:

2009-01-16 @ 15:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0