Huvudvärk

Okej, idag slutade vi kl 10.00. Detta kommer vi göra varje tisdag, soft. Och då har vi idrott, inte så lyckat för det kommer vara så många som skolkar men men... Ialla fall så var jag och Jenny där först sen droppade det in lite efter ett tag. Jenny tacklade mig med sin rumpa rätt in i väggen med huvudet före så nu har jag ennoooorm huvudvärk. Kan va lätt hjärnskakning, vet ej:S

Sen så slutar då inte jag kl, 10.00 för jag har serbiska. Surt men nödvändigt. Halv 12 slutade jag och drog till staden där jag träffade Lydia för att köpa lite smått och gott till Martina som fyllde år igår.

SNART börjar coachningen igen!! :D halv 5 går bussen ner till mina småflickor. :D ska bli så skoj att träffa dem igen efter dessa tre veckors lovet. Ha det bra tills jag skriver igen! :D



111 Läsare var det igår. Fortsätt! :D
     



Kommentarer
Postat av: JOANNA

ha en bra dag!:)

2009-01-13 @ 14:37:49
Postat av: Daniel

Hoppas killerpainen ger med sej!

2009-01-13 @ 15:59:52
Postat av: Liene

inte kul med hjärnskakning:P

fin blogg!

2009-01-13 @ 20:54:33
Postat av: Janina

Hej Nathalie!!,Du är det den bästa coching jag haft,det finns ingen bättra/Kram Janina en som är (ganska) bra på basket,har det bra,kom ihåg!!,You are so sweet and you are the best in basket (aa jag har lite svinglich)där menmen..Hejdå!!<3

2009-01-23 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0