Blogg? Tråkig!

JAPP, så sant som det är sagt, jag har ps i min skoldator som jag måste lämna in under sommaren så tyvärr har jag ingen tillgång till att göra en snygg design. Och den ska absolut inte vara såhär barnslig som denna.. neee till hösten ska jag rikta in min blogg åt musik, foto och välgörenhet. Ah, ska nog börja tjäna pengar på min blogg men då ska all gå till välgörenhet. Får se med den saken. Men det kommer i alla fall bli mer bilder och kanske några inläg där jag sjunger? Får se :D Men denna bloggen skall bli skit häfftig!

Kommentarer
Postat av: Tiiradam - möt världen med ett leende (du vet, hon filmnörden som älskar att fota)

tack så mycket =)

2009-07-14 @ 19:51:25
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0