Datorn Funkar =)

Nu funkar min konstiga dator som aldrig annars vill funka! HÄRLIGT!
Nu kommer lite fakta som är behövligt att veta! haha:

Slutar skolan imorgon
22 Juni börjar jag jobba
24 Juni fyller jag 17 år, piss i havet , ingen behöver bry sig om den. Varför ska man fylla 17? Inget bra alls med det!
vecka 29 är jag ledig
10 agusti slutar jag jobba

Som ni ser så är det ganska mycket jobb både ¨på gott och ont, så kommer dessvärre inte blogga så jätte mycket, men det är väl bra? För då kan ni gå ut om de är fint väder och ha skit skoj, skämt åt sidan. Men som sagt alla är ju ute på sommaren så jag tror inte att de gör så mycket om jag inte uppdaterar hela dagarna.

På denna datorn har jag inga kort, så det får bli den gammla vanliga så inläggen inte blir så jätte tråkiga ;)

Kommentarer
Postat av: :' D

Fiin blogg(::

2009-06-20 @ 14:04:16
URL: http://wadenrudsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0