Hissar och Dissar

Nu börjar jag med det, trodde aldrig de men nu kör vi ...



...Randiga glasögon, För det första är det inte ens snyggt! För det andra så

ser man ju inget , bara massa randigt. Hur kul är det? Och varför har man dem, inga direkta solglasögon.. NEJ Dissar listan får de bli på
dem!

...Desire Nilsson, NEJ och åter NEJ, hon blev avstängd för att hon provucerade för mycket och var allmänt elak, varför ska hon komma tillbaka?

... Folk som säger en sak men sen gör något annat, varför säger man att de inte ska fortsätta men sen så börjar det igen? Mer om dettta tänker jag inte ta upp i bloggen men jag blir så arg.

...Glider isär, har jag och Lydia börjat göra nu, och jag kan verkligen börja lipa, vi glider inte isär direkt men vi umgås inte längre, vi var varje dag innan och nu kanske vi har träffats lite snabbt då och då typ två gånger i veckan, Vill ha tillbaka det som vi hade innan, när vi tog förgivet att vi skulle hitta på något varje dag....





...Min blogg statistik, mer och mer och mer, jag gillar det för då vet jag att de jag skriver läser faktiskt endel! Och alla små söta kommentarer är absolut inte fel heller!

...Beyoncé, Snyggaste kvinnan på jorden! Sjunger som en gud och jag har fått en favorit låt Scared Of Lonely. Lyssna på den, underbar !

...Mina kompisar, särskilt klassen, underbar just nu, tyvärr så är det bara några få dagar kvar sen träffar jag dem inte igen förens i höst.

...Sista lektionen i 1:an, hade vi idag, Engelska var det. På torsdag och fredag är vi lediga och även på måndag och på tisdag så har vi klassensdag sen på onsdag så ska vi lämna in datorerna. Torsdag slutar vi! Lite sorligt men ändå gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0