Mormor och morfar <3

Har vart med dem sen klockan 10 idag på morgonen, kom hemm runt 2. Har vart på stan och A6 och ätit gott, hittade en as söt tunika eller liknade till skolavslutningen, kan lägga in bild på den senare. Gillar den sjukt mkt även om den är lite "barnslig" !

Snart kommer min efterlängtade Lydia hit! Ska vara heeeela kvällen/natten, ni fattar inte hur mycket jag saknar henne, från att vara med henne varje dag till 2 gånger i veckan, det blir ett stort tomt hål som man inte kan fylla.

Ne nu ska jag sova en liten blund för några byggarbeterare kom och väckte mig i morse när de skulle gräva upp våran asfalt på garageinfarten. Traktorer, kan inte någon komma på så att de låter mindre?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej e du serb:) fin blogg föresten

2009-06-05 @ 14:58:37
URL: http://alisabegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0