Nyhem

Idag bär det av till nyhem. Ni får ha de så bra tills dess. För det ska jag ha ! Jag ber så sjuuukt mkt om ursäkt för att jagf är så dålig på denna bloggen. Men är trött på designen och allt och pallar helt enkelt inte mer känns det som. Eller jo det gör jag men just nu är jag lite trött på den! Jag håller på med ett bloggkrig det kan ni läsa om på min och Lydias blogg som jag känner att jag är mer aktiv i ! www.rebellenln.blogg.se Sorligt men den är sjukt mkt roligare just nu än min =) Men ska förstås ALDRIG sluta blogga, på ett bra tag. haha!

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Tilda - fotoblogg

min mormor och morfar jobbar på nyhem ^^ höhö

2009-06-20 @ 13:23:21
URL: http://tildix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0