1:a Mars

Ni som kanske inte vet detta men idag är det 1:a Mars. Vilket innebär att vi har kommit ett steg närmare VÅREN! :) Men för mig innebär det basket hela dagen. Skoj. Mina tjejer ska ha match snart och sen ska jag dömma och sen är det match igen och sen så är det damlagsmatch. Då ska tjejerna springa in och klappa händer med damlaget. Geta kunde inte vara med idag heller så jag har såååååå mycket att göra nu. Kommer hem runt 5 tiden kanske. Och mat måste jag med göra, orkar inte göra mat. Kan inte göra det heller. Suger sjukt mycket på det. Det jag kan göra är mackaroner och iblan blir de misslyckade. HAHA det är därför jag har Lydia :D.

Hörs snart.Ska försöka hinna skriva något innan jag åker , Puss på er alla! :)

Kommentarer
Postat av: miss brightside

sv; hej hoppas du också kikar in min blogg igen! men då utan massa reklam utan kanske kommenterar något som faktiskt har med inläggen att göra? ;)

2009-03-01 @ 08:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0