Åååh nej!

Nu stod jag och Sebbe i badrummet för att ta kort på honom för där är det bäst ljus. Och sen skulle vi ut och jag låste upp dörren och sebbe smällde till den mot väggen. Oj tänkte jag det lät inte bra (mot väggen då) Sen när jag är påväg ut från toan ser jag sebbe med händerna högt upp i luften och sen ser jag en stor dörr falla mot honom. Jag hinner inte reagera så jag skriker på pappa och försöker ta sebbe därifrån. Lyckas efter den har trillat på  hans ben. Sebbe som var den mobiga just nu försökte ju ta dörren. Lite blåmärken nu men shiet vad rädd jag var, kunde gått riktigt illa....:S

Kommentarer
Postat av: Mimmi

fin header du hade :)

2009-03-10 @ 11:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0