Sjuk

Nu sitter man här i skolan och är sjuk. Jag ska vara kvar här till första rasten sen ska jag dra. Kan knappt prata. Tänkte att det skulle bli en "vilo-dag". Så får se hur det blir me de. Får se om jag kommer sjunga imorgon. Vill de sååååå mycket men om jag ska sjunga som jag pratar nu så är det heeej då! Aja får se hur det blir. Ska försöka inte snacka idag och gurgla saltvatten och dricka te. Är saltvatten ens bra?:O Jag gör det för en som jag känner sa det till mig....HAHa det kan bli dagens fråga, Varför ska man gurgla saltvatten?

Kommentarer
Postat av: Erika

Krya på dig!

2009-03-27 @ 08:19:48
Postat av: Anonym

Hey sötnos !



Vill du vinna en klänning från Nelly?

Var med å tävla om du vill !



pussåkram

2009-03-27 @ 09:52:49
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

måste önska dig lycka till i idol!



Är du är trött på alla gratissidor där poänggränserna är höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då tycker jag du ska bli medlem på freestreet! Det fungerar som de andra gratissidorna men eftersom det är lite mer än 5000medlemmar så är det lätt att samla in poäng. Själv har jag redan lyckats samla ihop en hel del, och det har jag aldrig gjort på någon annan gratissida. Passa på att bli medlem innan alla andra hittar dit, för då blir det ju svårare. Genom att bli medlem på den här länken http://www.freestreet.se/?r=4025 får du bonuspoäng vid registrering! Lycka till :)

Just nu: Alla medlemmar som uppnår 950 poäng ELLER värvar 100 aktiva medlemmar ända fram till sista april får ett extra* presentkort på 500 kronor utöver de presentkort som man plockar ut på "vanligt" sätt.

http://www.freestreet.se/?r=4025

2009-03-27 @ 10:27:00
Postat av: THOMSEN GOES STOCKHOLM!

lycka till i idol, i vilken stad ska du söka?

2009-03-27 @ 10:43:03
Postat av: Anonym

sööt bloogg





































































kolla in vad ett äckel skrev i min blogg allihopa

2009-03-27 @ 12:01:37
Postat av: Anjish

Du har en grym blogg =)

2009-03-29 @ 14:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0