Sorry

Sorry för kass updatering, info, jag gick icke vidare i Idol ack ack, de tyckte jag var bra men de ville höra fler låtar och då sjöng jag några till sen så frågade om jag ville sjunga en låt som framhäver min röst och bla bla och vem kommer på en sån lå bara sådär? nej,kan tyvärr inte komma på någon säger ja, ta chansen nu är det enda jag får höra(men hallå jag har tagit chansen om jag kommer hit right?) Då står jag där och tänker men nej tyvärr jag kommer inte på någon så där på rak arm säger jag då. Ne men tack för att du kom var svaret jag fick. Alla där ute, det var inte värt att åka dit. Fårn 07.00 till 14.00 stod vi och köade i minus grader för att komma till en jurry som inte ens var den riktiga(detta visste vi om men vi trodde att om man gick vidare så skulle man få träffa dem direkt efter, och vi var inte dem ända) nee för om du gick vidare så skulle du åka tillbaka på tisdag för att träffa den rikiga jurryn. Sen när vi stod där ute och frös bokstavligen röven av oss stannade insläppet. Jo för då skulle alla 50 st jurry medlemarna och peter jidhe gå på lunch, jaha ja, Tackar. Aja men träffade Tina, en fin och rar tjej ;) Men för mig var vinsten att jag gick in och vågade sjunga. Fattar ni jag hatar att sjunga för folk och så stod jag och sjöng för en jury. Jag är sååå bäst!  Malin gick inte heller vidare och inte de andra som vi träffade heller. De vill ju ha en bra tv så den som var framför mig, när hon sjöng upp hon bokstavligen SKREK och hon gick vidare stakars henne xD hon kommer bli knäckt av juryn för hon tror ju att hon sjunger bra! HAHAH lite små skoj, oj nu blev det ett långt inlägg, men hoppas ni vill följa min blogg ändå för jag vet att de var flera som bara följer den p.ga. jag skulle söka till Idol. Och jag har blivit kär. Ni får snart se i vem eller vad......  ;)

Kommentarer
Postat av: Leonard

Nej vad tråkigt att du inte gick vidare! :/



Kommer att följa din blogg i alla fall! :)



Leonard

2009-03-29 @ 19:30:55
Postat av: Linda

Synd att du inte gick vidare :/ Men jag kommer att fortsätta följa din blogg :D

2009-03-29 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0