Älskar mitt hår!

Jag har tänkt på hur fint mitt hår är igentligen, det är folk som avgudar mitt hår men jag nekar och tycker bara det är jobbiga. Har haft jätte många på stan som har kommit fram och sagt snälla saker till mig om mitt hår, smikrande men jobbigt i längden. Sen kollar jag runt på olika bloggar och då visar de hur de gör sina lockar med locktång och skti, och då har jag kommit på att all den slit på håret slipper jag! Jag behöver inte göra någonting. Sjukt skönt!

Och så säger alla men rakpermantena dig, NEJ, absolut inte! Fatta vad man kan försöra lockarna med det, okej om jag vill ha rakt hår så kan jag ta mig tid de 3 timmarna som det tar att platta det, men det är inte så ofta som jag vill ha rakt hår så jag tycker att mitt funkar perfekt.

Det är bara nu när jag skriver detta men sen kommer jag gnälla på det, jag hatar bara att jag inte kan göra tuffa luggar/frisyrer men man får tänka positivt!

Och så är det långt och det är ju inte fel! hahah vilket långt inlägg bara om mitt hår ^^




Kommentarer
Postat av: Janina

Har du värkligen kommit på nu att ditt hår är underbart?

2009-05-31 @ 18:51:05
Postat av: sandra

ditt hår är jättevackert11!!

2009-06-01 @ 09:20:43
URL: http://pahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0