Kollar ni?

Kollar ni på Inför Eurovision? :) Asså Melodifestivalen och Eurovision är det bästa jag vet, en av mina drömmar är att vara med där. Tjatar på Lydia att vi ska göra en låt men hon vill inte. HAHA

Malena, vet jag faktiskt inte hur det kommer gå för henne, mitt håll ligger på att hon kommer nog inte gå vidare från kvalet... tyvärr. Men vi får se.

Norges bidrag,  härlig låt som livar upp stämningen ;) Tror att den kommer komma långt 2:a plats kanske men inte 1:a plats som de flesta tror.

Serbiens bidrag, vilket fjasko men det är en sån låt som kommer stå högt på min MP3 lista, haha älskar konstiga låtar som Markoolios låt i årets mello. Underbar låt!

Ska såklart ska jag ta en fet plats i soffan och bara njuta med en fet godispåse och spela in, som jag har gjort sen 5-6 år tillbaka. Jag kan vart enda danssteg och låt, TRO MIG ;) 

Där hade ni lite åsikter från några som jag hade i huvudet,

Kom igåg kvalet 12 Maj /Tisdag och Finalen 16 Maj/Lördag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0