Adjö

Detta blir nog det sista inlägget på denna bloggen! Känner inte att jag orkar mer, mitt liv suger hårt och bloggen har tråkig design och den nya designen vill inte funka, jag får panik, bokstavligen. Foto blir inget av i detta vädret, man orkar inte och mitt liv är min dator. Då kanske ni tänker att då skulle ja ha hur mycket tid som helst för att blogga, men NEJ! Jag har ingen lust. Så Jag får önska er ett bra liv, det kan bli så att jag börjar blogga igen men för tillfället är det inte läge för det!

Ha det bra!

Ni kan fortfarande kontakta mig via bloggen för jag kommer gå in på den så ofta ja kan! Cao amigos!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Nej, bor 45 min därifrån. Vadå? :D

2009-11-27 @ 11:17:54
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Haha, jaha okej :D Brukar vara i Jkpg då och då ;)

2009-11-27 @ 15:28:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0