Förlåt

Oj oj oj, vad mycket det har vart! Igår var de UF hela dagen, kvällen vart det öppethus. Vi skulle göra något gott att dricka misslyckad hahaha men kul var det! Vi skulle göra broschyrer och allt annat ståhej! Men de blev bra ;)

Idag har jag omprov det läste ni icke ;) haha! Internationell ekonomi, och jag har inte haft tid att plugga något! Så får hoppas att något sitter från lektionerna, NOT! Aja får väl ta ett IG.

Fota har jag inte hunnit med heller, gaaasch mitt liv att upp och ner nu. coachningen tar kål på mig med!! Aja livet är hårt ibland.

Nu måste jag plugga innan jag börjar!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Bela

ah, jag misstänkte det.

jag var inneboende hos ett medelålderspar ifrån Serbien och försökte lära mig serbiska fast bara i tal och inte i skrift. det är lite ballt att kunna serbiska. det är ändå många som pratar det i sverige. så jag förstår lite grann men bara i tal.

zdravo! så, det ska nog fixa.

men vad menar du med "halvserb"? har du en förälder som är någon annanstans ifrån eller?

2009-11-11 @ 09:54:58
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

Hellu! :)

Allt bra idag? :D

2009-11-11 @ 14:57:56
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0