Seg dag


Hösten har aldrig vart här? Eller? Jag har nästan inte märkt den, alltså nu syftar jag på alla röda löv och gula och oranga ?? Kanske bara inte ha märkt det!?

Dagen har vart fett lång, när de börjar bli mörkt orkar man inget, men Bergakungen gör dock så allt bli roligare även om dagarna är gråa.

Nu har jag städat mitt rum, WOW. Vilken skillnad, dock så kommer allt de snygga bli fult om 2 dagar, jag är EXPERT på att skräpa ner ;)

Jag är så sjukt nöjd med min nya design men den vill inte komma upp :S, allt bara bajsar, känner att jag måste ändra färger på de så de blir juldesign. haha!

Broden min kom nyss in och han har dansat Sticko på dagis? Vad är de haha, jo DISCO :p hahaha !

Kommentarer
Postat av: Karin

jag märkte den, tog till vara på den och andades varje dag men nu är den vackra löven borta.. :(

2009-11-12 @ 20:16:07
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0