6346780123

Japp, rubriken...har inget med inlägget att göra.

Man kan tro såhär. Jag går på John Bauer, sitter vid datorn i skolan och hemma, har all tid i världen för att blogga... men vet ni? NEJ det har jag inte. Jag har fullt upp att tjata på mina föräldrar om en fågel som jag ska ha. Mitt liv är uppbokat på det dära tjatet helt enkelt!

Idag blir det MOVE tror ja. Har inte bestämt mig. Tänkte överraska mina föräldrar genom att ha kliniskt städat mitt rum och då kanske jag får chansen att få en fåger.



Så, nu har jag bloggat lite. Be Happy!


Kommentarer
Postat av: Tove ღ

Hej, nu har jag valt ut mina veckansblogg finalister. Kika in och kolla om du är en av dom. Och om du är det, är det dags att samla in röster.



Lycka till!

Kram!

2009-09-18 @ 18:31:21
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0