Ibland håller inte tålamodet

Jag skulle söva Sebastian, min 4:a årige lillebror. Han grät och ville att mamma eller pappa skulle söva honom men jag hade inget val!

Sebastian: Jag vill kolla på Tv, jag vill kolla draken (American Dragon)
Jag: Draken har gått och lagt sig och det måste du med göra.
Sebastian: Nej, jag vill inte (börja gråta)
Jag: Aah, *får smått panik på ungen* men om du somnar kommer kanske draken till din dröm..
Sebastian: Jaa, draken kan komma.
Jag: Ja, så kan du flyga på draken kanske?
Sebastian: Nej, jag kan inte flyga.
Jag: *Skriker i illska* Men förhelvete du kan väl ha lite fantasi?
Sebastian: Säg inte förhelvete

Förlåt Sebastian haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0