Långfredagen?

Ska inte långfredagen vara lång? Jag tycker att dagen har gått sjukt snabbt även om jag gick upp 5 imorse. Drog till Ullared, G-kås, klockan 6, vi kom fram klockan 8. Inget folk nästan vilket jag tyckte var konstigt, alla i hela Sverige är lediga idag, men men, as gött! Bara gå till kassan utan meter lång kö! Jag hittade MASSA saker, fick prioritera sen och de brukar jag inte få göra...
Bilder på allt kommer!

Snart
slår klockan 00.00 och då har jag haft ett godisuppehåll sen nyår, påskafton är den enda dagen som jag får äta godis på, börjar med uppehållet igen på söndag tills jag fyller 18. Jag var själv med och köpte godis, man vill inte ha äckligt godis i påskägget!!

Nu kommer jag vara uppe en liten stund till och sukta efter godis, skulle lätt kunna äta nu, men de är i mitt påskägg..surt..

Glad Påsk på er alla läsare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0