Sorlig avsked



Idag var det avsked från mina småttingar som jag har coachat i basket i 2 år. Sorligt. När jag lämnade nycklarna mådde jag så sjukt dåligt. Ska detta verkligen vara de sista som jag gör som coach, efter 4 år? Men jag har bestämt mig, jag måste lägga det på hyllan. Och dem som jag hade nu ska ändå bli ungdom så jag kommer inte kunna fortsätta ha dem och jag vill inte börja med ett nytt lag heller.
När jag kom in i hallen skrek alla att jag ska gå in på toan? jag fattade 0. Gick in efter att dem hade tvingat in mig och där fanns det blommor och godis ♥ Så söta :) Blev jätte glad! Tack!

Det började
att jag var hjälp coach två år, stensholm flickor 5/6 & Huskvarna flickor 5/6. Sedan gick det över till Huskvarna flickor 3/4 som sedan blev 5/6. Och nu är det over...

Usch jag älskade att coacha, men eftersom att tiden gick och att man hade coachat ett X antal syskon började man insé att det kanske är dags att sluta? Jag börjar 3:an nästa år med och de är ett av alla skäl som jag slutar..vill satsa då och inte ha massa annat på helgerna som tar upp den tiden.

Detta är ett litet tack till alla som har gjort det bra och nu är det dags att jag går vidare (det lät brutalt) Men jag måste göra detta, även om det är jobbigt.

Tack alla tjejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0