Skit natt

Idiotiska ungdommar som håller på utanför min brors fönster. Pappa som springer ut i bara kallingar med en snöskyffel i högsta hugg och skrämmer bort skit ungarna. Polisen som kommer. Pappa som övervakar huset. Bror som är rädd. Nathalie som är rädd. Mamma som inte fattar vad som händer. Bror som sover. Ingen sömn. Härligt(?)

Idag har jag vart så äckligt trött så det finns inte! Vaknade klockan 08.00 och undrade varför min bror inte hade vaknat? Så jag gick upp och såg att toaletten var låst. Knackade på den och en liten 4:a årig kille öppnar, jag frågar vad han gör och svarar jag hittar inte min pappa...bra syster? Vi fixar oss, väntar på att mormor och morfar ska komma och då var de dags för bowling med kusinerna. Jag var super dålig! MC donken efter de och sen Bankeryd för att "fira" min morbror. Hemfärd, nu ska jag invänta OS sändningarna och sen ska jag sova för imorgon ska jag upp 07.00 gött!


Kommentarer
Postat av: simone

sV: Tack snygging, vad snäll du är :D

2010-02-20 @ 20:00:36
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0