Gamecube!



Snö, snö och mera snö. Kallt, kallt och ja, ni fattar! Nice att de finns några färger kvar i skogen :)
Idag blev det gamecube  - supermarioparty med Jenny ♥

Mamma gick upp inatt och hittade mig framför datorn och då var klockan 3... hehe. One tree hill har tagit över mitt liv sorligt nog, så jag får skylla mig själv. Nu har jag datorförbud igen efter 9. BRA NATHALIE

Min kusin ringde och frågade om tips till rubriks kub. Då insåg jag att de var flera månader sen jag "lekte" med den. Så när jag inte får vara vid datorn blir det min bästa vän!

Nu vet ni nog varför jag inte kommer skriva..


Kommentarer
Postat av: Adam S

Svarar: Tusen tack! =D



Min tecknarblogg: www.Addedraw.blogg.se

2010-01-03 @ 19:40:32
URL: http://addedraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0