Godis

Jag har inte ätit godis sen nyår, nyårslöfte men jag måste lägga upp mina favortiter sen tidernas begynnellse.

LangeJan har vart en av mina stora favoriter sen jag har vart liten. Men kom på nu att de var längesen man såg dessa godingar i någon affär..


Turkisk peppar finns kvar dock har jag glömt bort att dem finns...


Salta döskallar , har kommit tillbaka nu igen!!!! Och jag är så glad, dem försvann i några år och nu är dem tillbaka. Dock finns dem bara ibland, gillarn ni salt så är dessa det saltaste man kan äta tror jag!!


Bubs "skalle" riktigt fina, inget mer... dock fick jag en hel låda  och med att frabriken är nästan vid oss. Så jag mår illa när jag äter dessa nu... tyvärr


Banana skids , herregud vad goda dessa är! Man ska inte äta de mjuka som finns utan dessa och så ska dem vara lite hårsa med så man kan ha de som en karamell... haha  !!!



Salta kulor - äckligt goda, inget mer att säga



Salta harpluttar - finns att köpa i tyskand en JÄTTE pack, då tar man en hel näve och stoppar i munnen, shiet jag dreglar nu haha!



SIST MEN INTE MINST MIN FAVORIT GENOM TIDERNA!!!!!  Lakritspipor! När jag åker till Serbien köper jag 2 stycken kartonger som innehåller 20 stycken pipor och dem äter jag upp på 1 timme!!! ÅÅÅH, älskar dessa, längar till påsk då jag kan få i mig allt detta..!!



Som ni ser älskar jag lakrits och salt oerhört mycket. Vilka är era favoriter?

Kommentarer
Postat av: Jessica Mossberg

Svar: tack! din med :D :)

2010-01-30 @ 21:12:55
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0