Klok tjej


Hittade denna igår där alla byxor var! Det är som i JKPG! Adjö!

Kommentarer
Postat av: neli

Hihi, ja skojaru eller :D Det känns som äkta sommar idag! Jag har mått super hela dagen hihi. Lite deprimerad kände jag mig när jag satt i skolan innan idag för jag ville bara ut i det fina vädet, men jag gick hem tidigt så jag kunde sitta och sola hela dagen :D Så nu ser jag ut som en liten kräfta :D Haha. Hur mår du själv? Hoppas bra :)

KRAM söt ♥

2010-06-02 @ 16:00:35
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Härligt att du mår bra gumman :) Det gör nog dem flesta nu när det är sånt här väder ♥



Haha, va sött :D Då är vi likadana då! Ska du sola imorgon också? :D Undra om det kommer gå för jag svider typ överallt :( Kanske ska sola baksidan då haha. Är ju typ black and white nu :P Framsidan är röd och baksidan är blek och ful :( Haha.



KRAM söt ♥

2010-06-02 @ 18:39:41
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0