Minus - Plus

Plus
Solen är här för att stanna
Eclipse premiären är på onsdag och jag ska vara där
Snart är det gullbrannafestivalen och Serbien med Lydia för min del
Har blivit lite solbränd
Har en fläkt i mitt rum så det inte blir så varmt

Minus
Min mobil har pajat
Jag har beslutsångest när det gäller att välja mobil vill ha Sony Eriksson Xperia...duger den?
Har inga pengar på min mobil
Har ingen longboard
Jag har för mycket fritid
Sover förlänge på dagarna
Fläkten hjälper inte!!!

Jag SUGER på att blogga just nu, jag vet! Förlåååååt! MEN idag ska jag och Jenny ta några foton så det kommer komma upp en ny design och några nya foton, YES

Tills vidare, HAR DET FETT!

Kommentarer
Postat av: klaaaaaaraaaaaaaaaa

women, fattar nu vrf du inte svarar, men måste veta hur vi ska göra imorgon? jobbar till klockan två, så ring gärna mig då.. har du mitt mobilnummer nu när mobilen är paj?

2010-06-29 @ 22:05:15
URL: http://cklaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0