Nathalie är ALDRIG ute och går



Bild tagen från google.
Jag har ett sånt sjukt datorberoende så det finns inte, jag har gått en FETANS lång väg idag, har undvikigt mitt hus och gått in på smågator, landsvägar, stora vägar, mellan hus, skogen, ja, jag vet inte allt! 2 timmar var jag ute och gick i SPÖregnet! När jag kom hem såg jag ut som en indränkt säl. Varför har Nathalie börjat gå kan man fråga sig? JO, jag måste tänka på något annat än datorer (ja, jag är desperat) så jag får börja gå nu, även om det regnar, inte klokt!! Och jag går ALDRIG om det inte är nödvändigt..
Om jag inte får en dator nu kommer jag bli helt sjuk i huvudet (mer än vad jag är idag) och jag kommer åka in till psyket, inget snack, så är det, tyvärr.

Jag har knuffat undan min bror...
...från hans dator just nu, bara för att ni ska få lite att läsa om.

Ang era kommentarer!!! Jag kommer svara på dem, när jag har en dator! Kanske ska man göra en frågestund?


Kommentarer
Postat av: ENIRA

jaa jag tänkte väl! :) <33

2010-06-09 @ 18:03:11
URL: http://efenidc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0