Arg..

Jag fattar inte vad som är fel på mig? Har sovit från 3 till 6...imorgon ska jag gå på praktik och jag kommer inte kunna sova nu!! Varför kan jag inte försöka hålla mig vaken? Nu är jag smått arg på mig själv(!!!)

Idag har det vart skola som vanligt, vädret är grått och tråkigt, men precis lagom kallt!

Jag passar min lillebror nu och nu hade jag tänkt att laga mat!...va? vad skriver jag! Aldrig att jag har tänkt på något sånt, jag passar över den bollen till min "stora" lillebror, Christoffer! Gött! Det blir mat ikväll!

Nu måste jag slå Christoffer lite, han håller på att ta sönder saker som vanligt!

Vi hörs imorgon eller senare! :)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Fy på dig!!! Jag ringer till polisen ikke slåss :)

2011-04-14 @ 14:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0