God Natt

Går och lägger mig tidigt för första gången på en hel vecka, annars har det kanske vart 2,3 som jag har lagt mit på natten?
Måste vila ut, imorgon ska jag och min bror bli gudmor och gudfar åt min lilla kusin, Sigge :) Jag är närvös, hatar att stå inför massa folk, jag har sagt att jag tänker inte hålla i Sigge för han kommer börja skrika och då kan jag inte få tyst på honom, haha ! Snacka om panic! Håll tummarna för mig och min bror!!!

Imorgon är det eart hour med, niice! Dock ska jag sitta hemma ihop tryckt i ett hörn och kommer säkert somna när vi släcker allt!

Nu börjar jag bli extremt trött, ska försöka blogga imorgon, men det är inte säkert, är som sagt borta hela dagen. Bilder kommer komma upp, MEN det är mamma som fotar...det säger allt! ;)

God natt ♥

Ps. detta var mitt 950 inlägg på denna blogg...inte illa!


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

kollar nån film på 4an... :p



va händer i helgen då?



KRAM

2010-03-27 @ 00:51:21
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: LINDA

Tack detsamma! :)

2010-03-27 @ 14:58:26
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0