Uppdate

Jag har vart inne på bloggen och skrivit massa inlägg men har raderat dem. Har verkligen ingen ork just nu.
Ska berätta lite vad som har hänt i helgen:
Fredags: Jenny kom hit och vi skulle göra en tårta till Ingrids 18 år fest men vi la det ansvaret på min mor, vi chillade och Jenny somnade runt 10. Jag var vaken till 24.00 eller något.
Lördag: 04.30 ringde våra klockor, vi vaknade och drog oss sen hörde jag att Jenny började skratta halv 5 på morgonen, då fick hon ut sig : HAHA, är du taggad för mässa? Jätte kul... FÖR vi skulle vara i skolan 06.45 för att ta bussen till hålan Eksjö och gå på UF mässa. Inga förväntningar på att vi skulle sälja något men ett under skedde och vi sålde 11 böcker. Vi har en receptbok som innehåller varma drycker för er som inte vet. Det var nog den tråkigaste mässan i hela mitt liv! Invigningen sög, att stå på själva mässan dög. haha ! Jag gillar min klass och dem gjorde det lite roligare. MEN såklart ska Jenny ragga killar så jag fick stå i monter själv mesta delen. Kul. Vi började riva montrarna runt 17.00, vi kom hem 19.00. Jag och Jenny gjorde i ordning oss och drog till Ingrids fest. Vi var där en liten stund tills vi skulle dra vidare, jag är ingen party människa så jag drog hem. Somnade runt 22.00.
Söndag: Vaknade 08.00, klockan 09.00 skjutsade pappa ner mig till Huskvarna sporthall där mina tjejer spelade match. Jag dömde först med geta, tack geta för att du var med! Sen spelade dem match, de förlorade första matchen och den skulle dem vunnit tycker jag, men sånt är livet. Andra matchen vann vi med 76-16 mot bankeryd. Utklassning! Go dag. Kom hemm och var äckligt trött, skulle sova men de gick inte alls. Satt vi datorn tills klockan nästan slog 02.00.
Måndag: "råkade" försova mig till skolan. Kände att jag behövde det efter den hårda helgen. Kom till skolan och där bjöds det på tårta och kaffe för att vi var så duktiga på mässan (knappast). Dagen har vart den bästa på länge, känns att allt är rätt på något sätt :D Go känsla. Nu är jag hemma och ska lägga upp lite mer inlägg om jag orkar...

Okej, detta blev en fetans text!!!

Jag och Jenny innan vi skulle till skolan, cirka 06.15 togs detta kort.

Jag vi vår tattriga monter, ser lagomt munter ut haha!

Dem andra kollade på film i sin monter. haha

Kommer nog komma mer bilder, får se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0