13e maj 2010


Bilden tagen från googles startsida, gillar den riktigt mycket!
Godmorgon! Vaknade för en timme sen av att mina bröder sprang runt som elefanter i huset, tack!
Idag ska jag och Lydia åka till Asexan(A6) ska köpa något fint till Emelie, vi ska på kalas ikväll! Nicenice.

Jag har glömt att skriva på bloggen, för jag var i huvudstaden men får skriva detta nu. Grattis Lydia som fyllde 18 år i tisdags! ;)

Jag ska berätta lite mer senare om Stockholm och visa lite bilder, måste ju säga att vi såg Idol Eddie och Kissie, (tycker jag är jätte cool nu) hon ser ut som 7 svåra år! Herregud. Och påtal om det, ikväll kommer ju hon till BellaTyra Show, det måste man se på!

Nu ska jag duscha och leta efter min lillebror som har gömt sig...kul.
Later<3

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Sv; Tack så mycket!

Ha en sjukt bra dag :)

2010-05-13 @ 12:10:51
URL: http://shik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0