27e maj 2010

Morn Morn! Insåg när jag skrev rubriken att det är den 27 maj och det menas med att maj är snart över, Juni börjar, men vart är sommaren? Helt sjukt! Förra året var det äckligt varmt denna tiden, man kunde gå med shorts till skolan och galdiatorsandaler, men nu kan man absolut inte göra det, även om folk gör det (dem fattar nog inte att det regnar ute).

Jag vaknade nyss och är genom täpt i näsan, men jag måste till skolan, sista dagen vi får öva på vår engelska redovisning!! Så det blir att knarka nässpray idag, härligt!!

Nu måste jag göra iordning mig, lite tråkigt inlägg men sånna måste göras! See you later!


Kommentarer
Postat av: PAUSE

juniii

2010-05-27 @ 14:11:41
URL: http://www.nattstad.se/pause
Postat av: Neli

Haha, ja men det är verkligen så :P Men det är klart, jag kan förstå dem också. Om deras föräldrar och alla andra bor där och så länge dem lever så varför inte åka ner liksom :) Så det är din pappa som är serb då? :) Vart i serbien brukar ni åka? :)

KRAM söt ♥

2010-05-27 @ 14:46:48
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0