Eurovision kval

Börjar om ca en timme, jag ska bänka mig framför soffan med en stor chips påse! Feta runt mig och känna att det kan bli et stor flopp, Anna går inte ens vidare eller att hon går vidare och tar hem hela segern på Lördag. Usch, gillar INTE hennes bidrag men vad gör man inte när Sverige röstar så sjukt fel...?`
Jag tror även att Anna kommer vara så nervös så att hon börja sjunga falsk...ne ska inte sitta och snacka vad jag tror, vi får se hur det blir när klockan slår 21.00. Är det någon mer som ska se?


Kommentarer
Postat av: neli

Hej söt :)



Hihi okej. Vi brukar åka till Vrsac på sommaren :) Ett jättemysigt ställe :D Och jag håller med dig om Sveriges bidrag ikväll. Vi får se hur det går ikväll. Det blir spännande :)

KRAM söt ♥

2010-05-27 @ 20:32:53
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0